piątek, 2 grudnia 2011

Nazwy koni (boskie i specjalne)

W ostatnim poście zapowiadałam o tym, że napisze 'kody' do HTML'u różnych koni boskich i specjalnych.

Więc tak. Postaram się je jakoś ułożyć, ale wiem, że to mi się nie uda.

snow - Snow
brume - Mgła
ocean - Ocean
balios-# - Balios (# zamień na cyfrę od 0 do 3)
cresus - Krezus
sleipnir-# - Sleipnir (# zamień na cyfrę od 0 do 4)
sable - Gypse
falabella-# - Falabella (# zmień na cyfrę od 0 do 4)
grey-# - Grani (# zmień na cyfrę od 0 do 11)

Mam nadzieję, że się to wam przyda, lecz proszę o nie kopiowanie, gdyż zajęło mi to nie jedno popołudnie aby to rozgryźć i rozkodować.
Jeśli zapomniałam jakiegoś konia boskiego to proszę napisać w komentarzach.

2 komentarze:

  1. Ale gdzie to sie wpisuje? a jak już tak wpisze to dostane danego konia boskiego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpisujesz to tam gdzie masz adres strony na którą wchodzisz,
    niestety nie dostaniesz tego konia, tylko jego zdjęcie z howrse

    OdpowiedzUsuń