piątek, 2 grudnia 2011

Kody do boskich koni

Dzisiaj o kodach do boskich koni.

Na początek kopiujemy ten kod:

http://www.howrse.pl/media/equideo/image/chevaux/divin/300x300/

Po '/' wpisujemy wiek konia, czyli:
/adulte/ - dorosły koń
/poulain/ - młody koń (w przypadku małego Topaza i małego Oceana)

Potem po '/' wpisujemy nazwę konia (po francusku).

Np.:
emeraude - szmaragd
topaze - topaz
itd.

Resztę prześlę w następnym poście.

Potem stawiamy '.' i wpisujemy 'png' (jeżeli ma nie mieć tła) lub 'jpg' (jeżeli ma mieć).

I to chyba tyle. Teraz podam przykład.

http://www.howrse.pl/media/equideo/image/chevaux/divin/300x300/poulain/topaze.png

13 komentarzy:

  1. Blog jest super i na dodatek przydatny...
    Właśnie dzięki tobie odkryłam super tajemnicę z tymi kodami...
    Dziexs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej a powiesz mi tą tajemnicee? :)

      Usuń
    2. patrycja powiesz tą tajemnice? plisss

      Usuń
  2. no ełasnie gdzie to wpisać?

    OdpowiedzUsuń
  3. w pasek adresu strony
    tam, gdzie wpisujecie adres strony, na którą chcecie przejść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie pokazuje że nie ma takiej strony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że źle wpisujesz, jest to sprawdzane często i kody poprawnie wpisane działają

      Usuń
  5. A to jest tylko na to żeby obrazek konia się wyświetlił ? Bo mi się sam obrazek wyświetla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak mówiłam wcześniej, to jest tylko, jak chcesz znaleźć rysunek konia np. po to, żeby zrobić sobie prezkę, a nie po to, by mieć tego konia. Niestety, na polskim howrse nie ma kodów itp. na cokolwiek.

      Usuń
  6. Mi to nie działa.Wyskakuje "wybrana strona nie istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi wyskakuje że wybrana strona nie istnieje ;/ Co zrobić ?

    OdpowiedzUsuń